Followers

Sunday 12 February 2012

坚持 ♥





Dunno why , when I heard this song, I feel wanna cry );
I think a lot of things. I feel so helpless .
Moody for whole night :<

有时候  我真的觉得我自己很傻。
我害怕我做了那个决定,只是我一个人一厢情愿。
如果要看我的直觉,我觉得我没有选错决定。

但我还是相信,是你的就是你的。
有些事情  注定了  就别再犹豫些什么。
我依然还是等待那时间的到来

This time , I will not easy let go and give up ( :

我知道再苦都难不倒我的。加油吧!

No comments:

Post a Comment